Fotboll

Snart ska jag och Filippa GÅ till träningen. Ja, ni ser rätt, jag och Filippa ska GÅ till boo vallen... hahah. Men gårdagen var as kul! Först efter skolan åkte jag hem, gick ut med Lilly och sedan fick jag och Filippa skjuts till Orminge av pappa! Sedan tog vi bussen vidare till slussen. Vi var där ett tag sen kom Christoffer och sen när vi gick in på donken på att gå på toa så träffade vi Alice! Men sen tog jag en McFlurry (♥) Sen åkte vi runt lite, snackade sen drog vi till IO och hämtade Hannes som var där med killarna i sin klass. Alltid kul att träffa massa folk. Faktiskt första gånger jag var på IO! WhoopWhoop! Men sen till slussen, träffade Gustav och sen drog vi till Orminge, sen hem till oss. Sen skulle vi på glögg fest hos grannarna! Så dom gick hem till Hannes, men sedan efter den här glögg festen gick jag, Filippa och Oliver hem till oss där Gustav och Hannes hade väntat utomhus i 40 min! Hahah ;) Kvällen var iaf azum! Men nu ska vi draaaaaaa! Puss & Kram!


lagom söt bild från skol DM ;) gulligt värre att jag blundar...

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: