Heeemmmaaa

Nu är jag hemma! Eller jag koom hem för typ 15 min sen. Men idag har det varit ganska stressigt, gick i skolan från 8.10 till 14.35, hade ett läxförhör och glosförhör, sen kl 15.00 skulle våran klass + typ 2 klasser till vara ombytta och klara vid friskis och svettis för att ha nån gympa skit. Sen efter det missade jag bussen så jag fick skjuts av Evelyn hem och hennes as mysiga epa. Hon har typ skit stora kuddar i den så man sitter as skönt! Men sen när jag kom hem duschade jag snabbt, bytte om och pappa skjutsade mig till Orimge för då skulle jag på mitt konfiramtions ledarmöte. Sen skulle jag egentligen på yoga med Isabel, men vi hade nån Hjärt och lungräddnings sak som slutade kl 21.00, precis samma tid som yogan slutade. Synd, men nästa vecka kör vi! Efter konfa saken gick jag, Filippa, Vera, Elias, Gustav, Rikard och Rasmus till coop och sen kom pappa och hämtade mig och Filippa. Men nu är jag hemma! :D Ska nog göra middag (sent jag vet menmen) sen typ chilla och kolla på tv, har knappt några läxor heller! Puss & Kram!


Jag och Lovisa (som jag ska praoa med nästa vecka!) i Nice! Saknar Nice enormt mycket...

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: