Snabbt om gårdagen + ikväll

Mötte upp Gustav, Hannes och Elias i forum vid typ 5. Hängde där en stund, sen drog vi vidare till Slussen och åt middag på Taco Bar. Sen åkte vi helt random och kom till Enskede gård, och eftersom jag har bott i Enskede och gått i skolan där så hittade jag! *Stolt* Och sedan tog vi första bussen som kom och den tog oss till Kärrtorp, sen åkte vi till Gullmarsplan eller var vi nu var och fikade på Coffehouse by Gorge och sen drog vi vidare  till Slussen, hämtade Martin, Filippa och Vera och sedan drog vi till gullmarsplan, gick runt där ett tag, sen tillbaks till slussen, åt glass på McDonalds och där träffade jag Aice! (!!!!) As kul! :) Sen gick vi upp till Gondolen, eller Mariahissen som den heter, det var kallt som fan där uppe, men vi hade det as mysigt! :D Sen drog vi vidare till Elias och var där och kollade på film och snackade. Kom hem runt halv 1 :) Kvällen igår var verkligen as rolig och as mysig! Haha, sen hände lite grejer som inte får komma upp på bloggen! ;) Menmen, nu ska jag snart äta och sedan snacka med Isabel och se om vi ska hitta på nått! Puss & Kram!

(inga bilder från gårkvällen -.-)

KUUUUULLL INLÄÄGGG JOO TACK JAG VEEET!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: